Ja men vilken bra start på dagen!

Underbar dag tänkte jag imorses!?? Ha ha, först vaknade jag för sent? Ställde klockan på tio över sju, vaknade vid tjugo i åtta av larmet? Såg då att tikki satt och pillade på min telefon och så stängdes larmet av?? xD lilla tikki kan hon, inte bra med touch när man har en nyfiken kisse!!! Ha ha ha!! xD
Blev då sen till stallet, tänkte att jag hinner nog inte rida men longera iaf! Ehhmmmm, nästan framme så hör jag en duns och bilen skramlar till! Vad f*n va det?? Jo det var mitt avgassystem som lossnade!! Omg!!! Blev inget gjort med Vivre idag med andra ord!
Klockan är nu snart elva, ska försöka jobba några timmar och sen ta mig helskinnad hem?

Grill och party ikväll iaf!! Inget får förstöra min "braiga" dag!! Eller ja, inget mer iaf xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0