BildBomb & Tusen Miljoner Kilo Snö!!

Okey, jag älskar snö det är sååå mysigt^^ Men nu behöver det väl inte komma mer? Det börjar bi väldigt svårt att komma fram med min brumbrum, ser inte fram emot morgon dagen då jag ska åka till Kateryd i detta vädret:S Nu i helgen har jag varit hos Christian<3 Såg på film; King Kong, trevlig film;) Och jobbat på Max, skönt att jag fick sluta tidigare idag, skulle slutat fem men jobbade till typ halv fyra, sedan fick jag GRÄVA fram min brumbrum!!! ASA mycket snö hade det kommit!! Och i fm när jag skulle åka från Christian till Max så fick han skotta en gång från sitt hus till min bil, haha xD Så ja blev lite sen till jobbet:P
Ikväll nu skulle jag och Elin ridit men hon kunde inte det sen och eftersom att vädret är som det är så åkte jag hem istället och Susanne tog in hästarna tidigt så dom får stå inne i värmen och mumsa massa hööö:)

Imorgon blir det först praktik från 7-12 (har fått i "uppdrag" att rida Casper på min praktik-dagar så han får lite mera gas!!) och sen jobba 16-21:) Trevligt, trevligt! Och på tisdag fm får det bli vilket väder det vill för jag ska banne mig rida iaf!!! Och efter det jobba 16-21, ska försöka hinna med att julpynta med någon dag, nu är jag trött och huvudvärken spänner som bara den så skiter i det idag;) Annars brukar jag se till att det är pyntat till första advent men ibland får det bli som det blir:P

Slänger upp lite gamla bilder från svunna tider! Min kamera är jätte dum btw så måste fixa en ny!!!! Kanske kan hitta en på Ullared? Ska nämligen dit om en vecka exakt!! Ssscchhwwiiiiiieeeeeeeeeee:D


Jag och ponnyn Tabasco som jag var halvfodervärd åt en gång i tiden^^ Saknar honom allt lite<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0