Bilder från gårdagens ridning:)

Shiet vad tiden flyger iväg, inte min mening att inte skriva något:S Skulle egentligen skrivit igår kväll men det blev spontanutgång så att säga:) Tycker faktiskt att jag hade förtjänat det;) Och det var skit kul^^
Men nog om det! Igår red jag Vivre i ridhuset och det gick jätte bra:) Hon blev lite pigg någon gång emellanåt men det är bara bra att hon är framåt så hon inte går och sover! Hon kommer alltid tillbaka och lugnar ner sig efter ett par minuter;) Galoppfattningarna var absolut över förväntan och fick henne att kröka lite på nacken med:) Bara ett problem jag har upptäckt, JAG HAR TAPPAT SÅ JÄKLA MYCKET BENMUSKLER!!! Hahaha jag fick ta ett par skrittpauser för attans benen var som spaghetti bokstavligt talat, svajjade som satan när jag red lätt, haha xD Men det blir bra med det med i framtiden, bara att träna:P Jag ska slänga upp film och bilder från gårdagen med^^ Kommer här nedan!

Idag har jag jobbat på Max, det var lugna gatan där idag, det gjorde ingenting för jag var trött xD Sedan åkte jag raka vägen till stallet för att klippa/raka Vivre med hjälp av Jonna! Vivre skötte sig jätte bra! Hon har ju inte blivit klippt förut så hon fick MVG för sin insats:) Hon blev lite dum dock när jag skulle klippa typ nacken, var uppe på bakbenen ett par gånger men vad ska man säga, första klippningen och annars var hon i stort sett lugn som en filbunke!!:D

Nu ska jag slänga upp bilder och sen ska jag sova!! Film kommer i nästa inlägg;) Jag ska ta bild på Vivres klippning imorgon^^









Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefina bilder =)

2010-11-15 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0