Bilder på Vivres klippning:)

Jahapp då var man hemma efter några timmar i stallet! Fast jag var inte så smart, hehe, red Vivre, ensam på gärdet i mörkret, det gick inte så bra xD Så blev ett jätte kort ridpass:P Får se om jag möjligtvis kan åka upp till ridhuset imorgon igen:) Det vill säga om ingen vill rida ut med mig??;) Sedan red jag ju Middelina med, hon gick hyffsat bra, har inte ridit henne på en månad nu typ:S (susanne å ett par till har ridit så hon har inte stått) Så det kändes lite konstigt, men jag tänkte ta ett dressyrpass till på henne imorgon, fast i ljuset xD

Tänkte att jag slänger upp bilderna på Vivres klippning! Hon stod ju inte still hela tiden dock så det blev lite som det blev, men jag är nöjd ändå;) Den sista bilden var jag bara tvungen att lägga in för att visa vilken del som var värst att klippa, haha xD En del klipper hjärtan på rumpan medan jag gör ngt konstigt i nacken:P




om ni kikar på bilden nedan, visst har hon gått upp i vikt??:):)



en jääätte fin "grej" hon har i nacken vaaa???:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0