Blir en snabbis^^

Jahapps, nu har man jobbat då, var rätt mkt faktiskt, brukar la inte va fullt sånt "ös" på torsdags kvällarna men hann allt med, stod i drive å grejja:P Fast det märks att jag e sjuk, *hosthost* å *snörvelsnörvel* FYYY vad jag är trött nu:( Ska lägga mig med en gång när jag skrivit klart detta!
Imorgon blir det praktik med start 7, vet inte riktigt när jag slutar men siktar väl på att det blir ca 16:) Sen ska jag förmodligen åka till stallet och rida på min goding^^ (kan hända att jag är helt slut men då blir det bara pyssla om iaf:) Sen är det IDOL:D:D

Hepps nu blir det BUMS i säng!!!:) Emma och Middelina får stå för bilden ikväll:)


Kommentarer
Postat av: emma

haha och midde ser glad ut ;D

2010-11-25 @ 22:46:36
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0