Boooring och trubbel:S

Attans bananer, är lite kluven till hur jag ska göra med min praktik idag, jag har fått massa hosta helt enkelt och vill ju inte gå där första praktik dagen och hosta på massa folk? Fast samtidigt vill jag ju inte sjukanmäla mig första dagen?? Hepps det kommer nog att få bli som så att jag får så kallat sjukanmäla mig, ska ju faktiskt vara på en restaurang! För vet hur jag är när jag får min "sjukdomshosta" som händer lite då och då, jag hostar lite då och då om jag bara tar det lugnt. Men om jag börjar göra saker och anstränga mig minsta lilla så hostar jag som en tok!! Jaha då har jag helt enkelt kommit fram till den otrooooligt intressanta slutsatsen att jag helt enkelt måste sjukanmäla mig idag! (hope you enjoyed, haha)
Såå idag får väl bli en väldigt lugn dag till skillnad för hur det brukar vara xD Men har en sak jag faktiskt måste göra hur sjuk jag än blir! Haha xD Måste upp till stallet, hehe, nej men hovslagaren kommer i em som sagt så är ganska bra om jag är där och visar henne vilken häst som ska verkas/skos:P
Hepps nu får jag ringa till min praktikplats, sedan till arbf, och till sist kontakta försäkringskassan! Detta är den lilla proceduren jag måste göra om jag är sjuk;) Hoppas jag inte har glömt ngt ställe bara:S

Pöss och Kräääm kommer skriva mera idag eftersom att jag är hemma^^


Kommentarer
Postat av: Kattkattguuuurkaaaa

Jooo du glömde Lernia!! Vi ska ju ringa dit me av nån anledning............0o

2010-11-11 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0