Dåligt Samvete:(

Japps jag känner mig själv ganska bra kan man säga, var för trött för att rida nu ikväll:( Nej men frös som satan å sen hade ja praktik från sju imorses till lite efter fyra å sen skulle jag vara hemma sju, så hann inte för Elin skulle med oxå:) Men borstade på min gullunge<3 Imorgon blir det jobba på  Max 10-17, jätte kul, eller inte, sedan till Christian, det är kul<3
Asså jag vet att det låter som att jag aldrig rider, eller ja, det känns som att jag skulle behöva rida mycket oftare men det är som så att jag har varit sjuk i TRE VECKOR nu och det suger MUSTEN UR MIG!!! Bara så att alla vet detta, jobbar och sliter som satan (eller ja så mycket ja kan har praktik tre dagar i veckan nu å jobbar typ fyra). Bara för att måste ha praktik annars får jag inga pengar från försäkringskassan och måste ju jobba för att kunna betala allt som betalas ska! Så skulle jag inte vara sjuk så hade jag orkat rida mer men nu är läget som det är, har lite dåligt samvete men jag är faktiskt inte mer än människa? :S

På söndag kväll efter jobbet ska jag rida ordentligt;) Men nu ska jag fortsätta kolla på idol:=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0