Herre Jesus det var inte igår!!

Hej hopp! Vet att det har varit otroooligt dålig uppdatering det senaste, skrev i lördags senast tror jag och nu är det tisdag kväll:S Ber om ursäkt för detta eller ja, jag har inte gjort då där fruktansvärt mycket intressant heller för den delen xD haha, men jag vet att jag lovat lägga ut bilder på min lilla "hästshopping" så det ska jag pixla upp;)
Annars så flyter livet på lite grann nu iaf! Vivre har jag dessvärre inte ridit sen torsdags men hon är lite sur, tror det e pälsen som växer till så hon får b-vitamin nu och en mini semester, tror hon tycker det e skönt i samband med det:) Sedan har jag äntligen fixat mig en praktikplats, ska vara på ridskolan i Tibro ca tre dagar i veckan fram till och med 17/12, sköjjsigt:) Så imorgon ska jag infinna mig där 07.00 för att börja med detta, och på kvällen ska jag åka till stallet och mysa med min Sessa<3

Självklart så upptäcker jag nu att jag har tappat bort sladden till min mobil så kan inte föra över bilderna från den hit just nu.. Har letat men sladden e borta!!!:( Men jag har några bilder på kameran som jag kan lägga upp nu iaf!:) Har tyyyyp ingen bild på vintertäcket som jag köpte men på de andra sakerna:) Vintertäcket är med hals och i färgen blå, med blå/vit/röd kant och kostade 595kr så vet ni det iaf! Köpte även två läderremmar till mina sporrar som jag oxå har kort på men på  mobilen:) Ha det gött nu allihopa så hörs vi imorgon!!:D

Det ni ser nedan då på bilderna är ett ländtäcke för 169kr och ett fleecetäcke med hals för 236kr:)


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Snyggt =D



Jag skulle bli så snäll om du ville gå in här och rösta på "Matilda och hästen Vicky" jag skulle bli så tacksam

http://satilaryttaren.blogg.se/2010/november/veckans-outfit-finalister.html#comment

Tack i förhand =)

2010-11-25 @ 08:13:42
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0