Hovslagaren var här:)

Jupps nu är Vivre nyverkad och ny skodd! Hon var jätte snäll, stod bara där i gången å, aahh, filosoferade xD Fötterna såg bra ut med, hon hade slitit tassarna jämnt så hon går inte snett eller ngt, hehe tänkte att det va lika bra att fråga hovslagaren^^
Jag passade även på att klippa öronen på henne lite, det är ju MASSA hår där xD Haha, hon tyckte det va lite läskigt först när jag kom med saxen men sen så vande hon sig, så då fick jag pilla och klippa så mkt jag ville, fast så fick hon massa godis med jämna mellanrum så att hon skulle förstå att det va "jätte kul att klippa öron" sedan tänkte jag att jag skulle klippa hennes känselhår med (men klipper aldrig bort dem helt alltså, kortar ner dom ngr centimeter bara;)  Haha men det va lättare sagt än gjort för Vivre fick nämligen för sej att saxen var godis!!! xD HAHAHAHHAA så varje gång jag skulle klippa ner ett par strån så gapade hon och ville få tag i saxen, haha såg jätte kul ut när hon stod där och "naffsade" i luften xD HAHAHAHA:D HON ÄR BARA SÅÅÅ SÖT!!!!<3

Hepps imorgon ska jag och Emma rida en sväng ihop, får se om vi kanske tar en dressyrsväng på gärdet med, ska snart börja träna dressyren mer allvarligt men det får vänta lite till så får ta det i smådoser nu först;) Tahaaa:P

Kommentarer
Postat av: emma

Naaaw söt hästapålle<3

ska jag behöva brottas med midde på gärdet imorrn alltså :P kommer bli svettigt! :D

2010-11-08 @ 22:34:36
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0