Idol Fredag:)

Gooooood Evening Alla Glada! Nu ligger bakpotatisen i ugnen och laxen är på grillen MUMS;) Måste börja med att säga att ibland blir man galen på folk som inte har vett att svara i telefonen när man ringer, sånt där företagsfolk är inte alltid lätta att få tag på men ska ringa på måndag igen!:)
Och jag längtar sååå tills imorgon för då ska jag ridträna Vivre i ridhuset för första gången så nu ligger kameran på laddning!! Ssscchhwwiiiiiiiieeeeeeee<3 Emelie Dahlgren e schysst att låna ut sin transport till mig, hennes blogg finner ni här: mlidahlgren.blogg.se

Nu ska jag packa min väska och sedan efter min magnifika måltid ta min brumbrum till Emma och kika på idol tillsammans med henne:) Tror det är tredje fredagen i rad nu som vi kikar ihop^^

Pöss och Kräääm<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0