Klippa Vivre:)

Åh jag har såååå tråkigt!! *hosthost* hehe.. Tittar på ytterligare ett av snitt av Spartacus^^ Och väntar medan syrran gör toast åt oss:P

Jag ska klippa Vivre snart med, hon blir ju svettig när ja rider så lika bra att få bort lite hår;) Men måste köpa ett halstäcke till henne då så hon inte får massa ny päls xD Funderar på två olika klippningar, antingen en spårklippning som ni ser på bilden nedan:) eller en filtklippning som ni ser på bilden längst ner! Vilken tycker ni??!






Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN - ALLROUNDRYTTAREN

har du en egen klipp maskin '? :D Jag vill klippa vivi med men har ingen :(

2010-11-08 @ 19:54:45
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Carolin

Jag ska nog klippa Quicken typ som sista bilden :) men jag tror att du ska klippa Vivre som första bilden, så hon inte fryser & ödslar massa energi istället för att bli tjock :)

2010-11-08 @ 22:37:54
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0