Lördag:D

Yes idag är den stora dagen D! Hostan e nästan helt borta nu, hostar lite på morgon och kväll bara:) Och ska strax bege mig för att hämta transport och sen åka till stallet och göra ordning Vivre för att vi ska åka till ridhuset^^ Carrobarro ska hänga på med Quicken oxå, roligt:D:D Får se vad hon tycker om Tibros ridhus, men det ska nog gå bra:) Jag är iaf jätte taggad;) Har ju börjat komma på henne lite med hennes trix (hon tyckte det var kul att dra mig ur sadeln så jag tappade balansen i början men nu är det inte lika lätt för henne längre;) Har arbetat henne lite på gärdet och i skogen och då har hon gått bra!:D
Nej nu ska jag byta kläder och ta en frukt och sedan åka:D Så skriver ikväll igen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0