Måndag Kväll

Hmmm vad ska man skriva om dagen tro, började med att gå upp kvart i sex för att åka till praktiken, har mockat å släppt ut idag samt lite annat småplock, red Casper igen med, kändes mycket bättre idag:) Eller ja, det kändes bra i fredags när jag red med men idag kändes det som att han verkligen lyfte och tog i med bakbenen^^ Sedan åkte jag raka vägen till mitt stall och fixade lite där.... mockade och gav hästarna lunch och föste in grannhästarna i sin hage som ni kan läsa om i föregående inlägg!! (det blev lite fel på teckensnittet, kom åt en rackarns knapp och sen kunde jag inte komma tillbaka till vanlig text så därför e det lite konstigt)..

Imorgon ska jag ta en välförtjänt sovmorgon (kommer säkert bli som så att jag kommer vakna sju, åtta och inte kunna somna om!!) :( Men då blir jag galeeeeen!!! Hahah;P Nej men mår piss så ska bara göra EN ENDA SAK imorgon, INTE MER och det är att rida min lilla ponny!! Sen ska jag bara vara inne och slappa så jag får chans att vila upp mig lite iaf! Skulle egentligen jobbat 16-21 men Cissi är schysst att ta mitt pass:)

Åhh det är så skönt att siita här med datorn i knät framför brasan! Bara en kopp varmchoklad som saknas och min älskling<3 Jag har på mig hörlurar och spelar musik för fulla muggar så att jag slipper höra den där drumlarns tumlaren som står och tjuter att den är klar xD ORKA!!!

Hepps nu får jag väl egentligen ta och lägga mig men ska va uppe några min till^^


Kommentarer
Postat av: Ketthö

Krya på dig!!! kram

2010-11-29 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0