Ny blogg, nya möjligheter!

Äntligen har jag skaffat mig en ny blogg! ( se den gamla på jessiepessie.bloggsida.se )
Hjälp med designen har jag fått från http://tr3b3ntkossa.blogg.se. Dvs min braiga kompis Emma "J-son" Johansson.
Inte riktigt fixat allt med textsnitt och storlek än men för hoppningsvis kommer det också så småningom!
Bra att man har kompisar som förstår sig på sånna grejjer för det gör ICKE jag!!!
Idag har jag ridit lilla Vivre igen, hon e ju så söt^^ Hon var piggelin när jag red på gärdet, hehe, men tror inte hon har gått så mkt på sånna ställen tidigare:S Haha men det e bara att öva, hon gick riktigt fint sen när hon varvat ner, tahaaa<3
Imorgon blir det först jobb hos Monica, rida Vivre och till sist bege mig till Maria för att gör mig ordning för att åka på 80-tals partay!!!:D:D:D:D SÅ JÄVLA KUL!!!!!!!!!!!!!
Ne nu ska jag lämna över datorn till emma så att hon får kika runt lite;)
Ha det gött så hörs vi förmodligen på söndag igen!:)

Midnight Flower<3

Kommentarer
Postat av: Mikaelmarlen

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-10 @ 11:31:17
URL: http://mikaelmarlen.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0