Ny Dag Nya Tag!



Jupps har varit lite duktig idag, ringt lite samtal och har nu ca två-tre tråkiga saker kvar att göra idag, hehe, kontakta min handläggare, fixa ordning diskbänken och kanske kanske göra lite lite i mitt rum som ser ut som f*n xD Men får se om det sist nämnda! Jaa då vet ni vad jag ska göra nu och efter det blir det åka till stallet för att först rida Vivre och sedan ta ett rejält dressyrpass på Middelina! Har inte ridit henne på jätte länge<3 Jag tar lite bilder med som jag läger upp så ni har något kuligt att titta på ikväll:) Efter det ska jag träffa Carro och Jonna för att viska beställa lite hästgrejjor tillsammans^^

Nej nu ska jag allt sätta lite fart! Pöss och Krääääm:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0