Shoppinglist!!

Yeahy gick bra att rida! Jag och Johanna red Cadrilj på gärdet, haha, pöllsade runt där i snön, hästarna tyckte nog att det var lite jobbigt men kul^^ Sedan hoppade vi med!!! Tihii hindren var ju bara typ fem cm över snön men Vivre tyckte det var kuligt, tog STORA, runda, fina språng:D Kan summera det hela som en bra uteritt, Haldor fick sig en rykt med det tyckte han var skönt:)
Nu har jag kollat på lite olika häst sidor, har massa saker som jag måste köpa till Vivre! Ska till Ullared snart men tror inte de har riktigt allt vad jag söker;)
Följande saker ska jag köpa nu:
  • Vintertäcke med hals
  • Tjockt innertäcke (helst med hals)
  • Ländtäcke, vattentätt med fleece
  • Svettäcke
  • Täckesgjord
  • Sadelskydd
  • Schabrak
  • Brodd
Det är väl de saker som är mest akuta så att säga, sedan ska jag även köpa lite små saker som är bra att ha, mer lactacyd tex:)
Men nu ska jag sova! Är lite trött, hörs imorgon igen, då ska jag leta reda på mer hästsidor och så lägger jag upp dem här så att ni kan kika runt:) Pösss och Kräääämm<3
Lägger upp en bimbo/ego bild från 80-tals festen i Lördags:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0