SNÖÖ!!!!!:D:D

Nu sitter jag här med min frukost bestående av två st knäckebröd med skinkost och gurka på, samt en tallrik med müsli och vabiljyogurt med en klick jordgubbssylt:D MUMS;) Jag måste ha lite extra energi i kroppen nu för e ju lite sjuk och ska rida ute i kylan på Vivre bland den UNDERBARA SNÖN tillsammans med Emma och Middelina:D

Den där dumma arbf ringde aldrig upp mig igår så nu har jag fått ringa igen på morgonen *suck*, men de skulle fixa lite å sen ringa tillbaka:) Men idag blir det till att ta det lugnt igen:) Skriver ett inlägg lite senare om uteritten;) Kolla gärna in Emmas fina blogg!! tr3b3ntkossa.blogg.se

Slänger upp ett par bilder på mej och Emma som togs för läääänge sen xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0