Sunday Evening!

Gårdagen var inte helt fel, firade det glada 80-talet tillsammans med min vän Maria och massa veterinärer i skara och lite annat folk med;) Sköjj kväll med MASSA mat och bra musik^^ Nu ikväll har jag släppt in hästarna hos Monica och sedanåkte jag till stallet och borstade på min ponny<3 Hon var mest intresserad av sin mat men uppskattade det nog för det e fem minus ute och skönt för henne om hon får igång lite extra blodcirkulation;) Haha:P
Imorgon ska jag kanske börja ha praktik men det har strulat till sig lite så ska ringa till den kära arbetsförmedlingen... Annars så kommer hovslagaren med på em/kvällen och ska sko Vivre lite grann^^

Nu ska jag kolla på ytterligare ett avsnitt av "Spartacus; blood and sand" det går på tv6!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0