Tror det är Tisdag??

Sitter hemma hos Elin och kollar på tv och väntar på att hon ska bli klar med sin tvätt så att vi kan åka till stallet^^ Jag fick mig lite sovmorgon idag, skönt! Så har legat i soffan under mitt täcke och kollat på TV, det var efterlängtat, så nu är jag lite piggare iaf:)
Jag vet inte riktigt varför, men tror det har att göra med att jag jobbar på helgerna som gör att jag har lite vsårt att komma ihåg vilken dag det är. Måste liksom tänka efter för dagarna flyter bara ihop:S Men men det blir nog bättre efter december månad, den månaden kommer bli så jävla jobbig, men det är bara att hugga in och bita ihop samt göra det bästa av situationen!!:)

Hepps nu får jag snart se vart käringa har tagit vägen så vi kan rida innan det blivit mörkt ute!!<3

Skriver ikväll igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0