Uteritt i snön:)

omg ja e såå trött!! Har blivit bjuden på lunh/middag av Emma:) Blev bar och grill, haha uschans jag måste komma tillbaka till min ändrade livsstil igen för efter helgen borde jag egentligen leva på vatten och knäckebröd i två veckor minst!! Aja, men det är aldrig för sent att ändra sig så nu blir det skärpning!!;)

Vi var i stallet nu på fm med:) Det blev ingen full-fart-uteritt direkt, haha, det var ju massa snö och min ponny har ju inga skor i bak så endast broddar i fram, DET VAR KANIGT speciellt när hon inte vill gå rakt heller utan gärna lite överallt, Hahaha höll på att gå omkull flera gånger xD Så nästa skoning blir det även baktassarna som skos!! Och jag måste åka till ridhuset väääldigt snart med:) Mycket att göra nu, måste köpa en klippmaskin och sen halstäcke till tösen med:)

Nu ska jag kolla på lite top model med Emma och "halv sova", sedan blir det hemåt för att plocka undan lite och fixa i rummet:P Ha det bäst PÖSS och KRÄÄÄM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0