Dagens Upplägg:)

Good Morning Everyone:) Tänkte att jag skulle ta lite sovmorgon men slutade med att jag vaknade tidigare dvs halv åtta och har inte kunnat somna om xD Men men shit happens! Det som står på schemat idag ät tv-tittande återigen, hehe, hostade som faen i natt:(, åka till pappas jobb och hämta syrrans datorväska och skjutsa den till henne i skolan hehe, dra en sväng till vårdcentralen och skriva på papper och i em ska jag åka till stallet såklart:) Lugn och skön dag med andra ord^^
Nu så ska jag fortsätta kolla på hästsidor (kommer bli en lång lista, haha) nej men en liten lista iaf;)

Nu ska jag kolla på "välkommen åter" som är en underbart bra komediserie på tv4 om någon skulle lyckats missa den!! SE DEN:D

Smell you later guys;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0