Trevlig dag!!

God kväll:) Måste först och främst inflika att jag har träffat min goda vän Ketthö idag:) Har ju inte träffat henne på ett par veckor nu så var väldigt trevligt, tog en fika på rådhus cafét i Skövde och tjötade massa skit^^
Nu sitter jag framför brasan med min lilla röda dator och värmer mig, har varit i stallet och det är rätt kallt där:S Det hjälper inte att duscha för att bli varm det säger jag då, för visst det är väl hyffsat varmt i duschen men sen när man kommer ut så blir man iskall:O Jäkla kyla, ska det vara kallt får det väl vara snö med! Aja, i vilket fall får Vivre ha fleecetäcket under sitt utetäcke i stallet nu på nätterna! Syrran var med (vi hade typ tjugo kilo kläder på oss för övrigt som ni ser på bilderna nedan) och red på Middelina idag, red ut och travade massa^^ Men blev ingen galopp för det är stenhårt i backen!:S
Måste verkligen åka till ridhuset helst två ggr denna vecka, måste bara få tag på en transport, måste spara massa slantar så vill gärna låna en gratis, kan mocka lite skit och låna som ersättning xD Någon som kan hjälpa mig på den fronten??????!!!!!

Det gick bra att rida idag förresten, Vivre var framåt men arbetade på sen när hon fått värma upp lite, hon var kanske inte fullt fokuserad hela tiden men lyssnade bra ändå tycker ja:) Man måste ju förstå att det är spännande i skogen när det är halvmörkt och dimma! Vi mötte även en liten snöhög som det var grus på och låg över stigen, DEN VAR LÄSKIG, hahaha men hon gick förbi den iaf, fast hon var tvungen att vända en gång först xD

Ojsan hoppsan vad jag skriver mkt skit men känner för att skriva massa för har inget viktigare för mig just nu, förutom att lägga mig som jag faktiskt ska göra tidigt!! Var så förbannat trött så gick inte upp förrän halv tio! Skämmes på mig!!;)

Tänkte jag skulle lägga upp dagens pix från stallet med:)

Jag och Josse var laddade;)



Hästarna var inte lika laddade, stod och såg halvt uttråkade ut i gången men väl ute blev dem pigga^^ Lägg även märke till Vivres "lilla ländtäcke" haha, det är Susannes egentligen men snor det så länge;)



Kommentarer
Postat av: Carolin

De är vekligen svårt att få tag i en bra transport med vinterdäck så här års. Men ska du verkligen åka upp 2ggr i veckan? blir ju ganska dyrt & de kanske är bättre att du rider ut mkt & bygger muskler? :)Pöss pöss

// Carro

2010-11-17 @ 10:01:40
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se
Postat av: Ketthö

Indeed! It was very nice!! Men nästa gång får vi uppdatera aktivitet och bestämma liiiiite tidigare än en timma före så den andra kan hänga på med!!...

2010-11-19 @ 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0