Ridlärardrömmar<3

Ibland bli man bara så frustrerad, varför kan jag inte få ett bra heltidsjobb för? Jag vet vad jag vill, hur jag ska komma dit, men har inte RÅD vad e det för jävla liv??!!! Så därför testar jag nu följande:

Om intresse finns hos er som läser eller i er omgivning, snälla kommentera i detta inlägg för jag vill börja ge ut ridlektioner, det är det jag verkligen är bra på och kan! Eftersom jag inte har någon utbildning så blir det billigt pris och långa lektioner! Söker ni referens så kan detta fås om ni frågar mig för lektioner har jag gett ut förut!

Jupps! Dagen till ära har jag och Middelina travat i 40 minuter i sträck idag tillsammans med Jonna och Gezelle, det va kul^^ Sedan skulle jag ridit Vivre men fegade ur, det är mörkt och konstigt ute:S Men vi övade "horsemanship" istället, gick riktigt bra! Hon lär sig ganska fort, förutom att rygga på kommando, det tycker hon är konstigt xD Men vi gjorde massa vändningsövningar, att hon skulle följa mig åt höger och vänster, snabba som långsamma vändningar. Hon stannar direkt nu när jag stannar och börjar gå längs med mig när jag går, 85/100ggr iaf;) Ibland svävar hon iväg lite, men vi har ju precis börjat med så det är helt okey!

Imorgon ska vi till ridhuset igen, måste galoppera massa för det har vart lite för hårt och halt i backen för henne nu, hon har inte riktigt koll på sina tassar heller xD Så får ta det i ridhuset så länge! Ska få hjälp av Elin med att lasta STORT TACK ska bli kuligt:P Och transport får jag låna billigt och bra med^^

Var nästan helt säker på att jag tog en bild idag i stallet men tydligen inte för fanns ingen bild på kameran iaf xD Men lägger upp en bild på katten Bella från igår när hon åt på min borste;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA, vad menar du nu??? :D Är ju grav allvarlig typ hela tiden :O

2010-11-17 @ 22:22:47
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0