Dagen som varit och lite bilder:)

Åh jag är så glad!!! Imorgon ska jag träffa Christian<3 har inte setts på nästan en månad!!!

love is in the air.. doodiidooo<3

Fast attans det gick inte så bra för mig och Vivre i ridhuset idag:/ I början trodde jag att hon va lite pigg bara för hon slängde med huvudet och surade lite men sen när jag travat runt ett tag så va hon sig själv igen:) Men efter jag skrittat ett varv efter det (vet att det blir lite luddigt men ja e trött!) så blev hon helt knäpp!!:O Bockade och och slängde runt med huvudet och när jag försökte fatta galopp så sparkade hon bakut och höll på, så fort jag la till skänkeln blev hon skit sur...! Så vet inte vad det var med henne, vet inte om hon blivit lite påverkad av klippningen eller något?
För jag longerade henne sen så hon fick galoppera massa och trava ännu mer och så hopppade jag upp igen men då var hon lika konstig då!:O Gick typ inte att få fram henne alls!!
Aja, hoppas på att hon bara hade en dålig dag helt enkelt! Imorgon ska vi typ rida ut iaf! Elin ska rida Midde, Ssscchhwwiiiiieeeee, hon har inte ridit på typ fyra år!! Så ska bli super kul tycker både hon och jag!!!:D:D

Ska ta kort på det jag hämtat idag! Spännande^^ hahaha:)
Nu hade jag tänkt lägga upp en kul film på mig och Vivre från när jag provred henne, haha, men det gick inte! Synd, för jag skrattar varje gång jag ser det xD Men får la fixa upp en bild på mig och Middelina isället då!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0