Wednesday Morning!

Yesbox, behöver väl inte skriva det egentligen men det är massa snö på backen! Wonderful:D En sak som inte är lika "wonderful" är att jag ska på återbesök till mr tandläkare idag, USCH!! Men det skulle visst bara ta tio minuter sa dom så det ska jag väl kunna överleva;) Annars så blir det lite samma som igår, kolla på  tv *suck* har nästan inget att kolla på längre, men vet att pappa spelade in House igår iaf:D
Och sen så ska jag upp till min pålle med, hon måste ju skötas om och motioneras även fast jag är lite sjuk lixom.. Så Johanna ska hänga med på Middelina så ska vi "pöllsa" i snön tillsammans Ssscchhwwiiiiiieeeee<3
Lägger upp bilderna från igår på Vivre, Middelina och Emma^^



Hoppas ni får en bra dag allihopa!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0