Wednesday:)

Jaha jag fattade inte igår vad det var för fel på mig för att jag har varit så sjukt trött de senaste mornarna, nu vet jag svaret! Jag är på väg att bli sjuk IGEN har knappt blivit av med min hosta:/ Men nu börjar jag bli snorig istället plus lite hosta *bah*kan jag bara inte få va frisk??!!
Nåväl idag kommer Elin hit^^<3 Eller rättare sagt, SNART kommer Elin hit så måste, eller jag måste inte alls skynda mig för nu ringde hon och sa att hon var sen! Tahaa:P
Annars idag sitter jag och väntar på samtal från inflight, bahh, men hoppas han ringer annars måste jag ringa upp, vilket jag inte alls vill:S Tihiii... Och sen hade jag tänkt ev rida i ridhuset ikväll, men kommer nog inte bli så tyvärr.. Förstår inte varför allt bara kan flyta på???!! Men jag ska rida Middelina iaf och det är roligt:)

Aja nu ska jag i vilket fall plocka ordning lite innan Elin kommer, slänger upp en bild på Haldor med, han har knappt fått synas på denna blogg;)


Kommentarer
Postat av: kattkattguuurkaaa

Wednesday = Queen of the WOOOOORLD!!!!

2010-11-19 @ 00:17:00
Postat av: Erika

Sööt ponny :)

2010-11-25 @ 16:49:51
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0