Asbra Ridpass

Ridit mitt lilla busfrö på gärdet länge idag:) Tränade på galoppen, GICK SKIT BRA!! Fattade från skritt riktigt snyggt, ibland blev det någon bockning med bara för att hon inte orkar riktigt juee<3 Vi har mest galopperat korta sträckor men nu när jag har ett lite skrapare bett så är det lättare att ha kontroll så idag fick hon galoppera sig trött^^
Har även gått en promenad med Holm, mitt ute i skogen och hopppat över bäckar:D Hahahaha:P Sitter hemma hos Christian nu men han mår inget bra:/<3 Så jag och hans kusin spelar ett tvspel jag inte förstår mig på xD

Imorgon blir det jobba på Max 8-16.30 och sen ett litet lättare ridpass:) Johanna ska vara med och tjata på om hur jag sitter;) GÖTT MOS!!
Skulle vart partajj på kvällen med Christian och hans kompisar men får se hur han mår... Hepps, nu får jag nog kolla till lille sjuklingen<3

Pöss och Kraaaam^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0