Dagen :)

Denna dagen har varit riktigt bra! Kommit hem från jobbet för en stund sedan:) Glad och nöjd för att Christian ringde mig i natt och nu typ e hemma^^ Sedan går det så bra med Vivre:) Red ut med brorsan och Middelina idag:D Haha, ALLA skötte sig jätte bra! Vi hoppade över små-hinder och klättrade lite, mycket trevligt! Och Vivre var jätte lugn och go i formen! Nu ska jag kolla på Big Brother och sen sova! Imorgon ska jag skjutsa brorsan till jobbet, rida och sen jobba själv;P Tänkte jag skulle slänga upp lite film från i lördags när vi var i ridhuset MEN fattar ju inte hur man gör på denna SKIT sida!!! HJÄLP MIG NÅGON!!??:O

Haha, god natt på er;)




Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse

Du får ladda upp de på youtube och sen klista in HTML koden i inlägget

2011-04-19 @ 08:08:45
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anonym

ladda upp på youtube först sen tryck bädda in och sen in i inlägget:P krångligt i början men gör så att du säker på internet:)

2011-04-19 @ 08:35:09
Postat av: Jessica:)

Okey, Tack så mycket:)

2011-04-20 @ 03:02:54
URL: http://jessetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0