Dagens Ridpass:)

Måste skriva ett litet inlägg innan jag släcker och ska sova! (kolla tiden). Ridningen gick superduper bra, är så himla nöjd med både Vivre och mig själv!!:D:D Red slalom mellan koner och lite volter, välte inte en enda faktiskt!;P Travade typ hela tiden, red i drygt 20-30 minuter på denna övning med även lite lite sidvärts ut till spåret och grejjer då.. Hon flyttade jätte fint, hon brukar ha lite svårt att fatta de där med skänkeln annars men idag så!! Tahaaa:D Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga annat än att jag är JÄTTE NÖJD!!!! Ska boka ny lektion nu med:P

Självklart glömdes kameran, blev så himla arg på mig själv, hade verligen velat dokumentera detta!!;(

Jag har jobbat på Max nämligen därför jag skriver så sent, va hemma typ lite efter fem:/ Upp och longera Vivre lite imorgon och sen jobba igen 16-22.30! Så skriver en rad imorgon med såklart:)

God Natt Alla (eller god morgon?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-03 @ 07:35:40
Postat av: Camilla

Kul att det gick så bra!

2011-04-03 @ 15:29:24
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0