Deep Thoughts

Inget blir som det ska såklart, tycker det är väldigt jobbigt men allt kan man inte styra över:/ Alla andras handlingar får stå för dom, jag kan bara göra det som känns bäst för situationen. Men ibland kan man ju börja fundera över hur mycket folk bryr sig? Jag försöker iaf hjälpa andra så gott jag kan, dom som ber om min hjälp får den. Sen kan det vara svårt att hjälpa alla hela tiden men försöker att ställa upp och vara en så bra vän som jag bara kan! Det är viktigt att man försöker se sig själv ur andras perspektiv och tar åt sig av den kritik man får. Inte för att man ska ändra sig helt så som alla andra säger, men många saker sägs av en anledning liksom. Jag är iaf stolt över att kunna säga att jag inte är exakt samma person som för fem år sedan! Jag är stolt över att jag har kunnat ändra mina kriterier och mitt sätt att agera/vara i olika situationer. Jag är stolt över att ha kunnat förändras av egen kraft och att jag hittat mig själv! Visst finns det alltid något att ändra på MEN jag har kommit en bra bit på vägen till att bli den personen jag vill vara och samtidígt vara mig själv! Vet att det finns folk runt om mig som borde tänka lite längre och försöka eftersträva att vara en så bra människa som möjligt? Det finns alltid brister man kan bättra på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0