Fin Bild:)

Trampade på rätt bra ändå idag måste jag säga:) Men nu blir det lite reload med en tallrik youghurt och sen stallet^^

Har funnet en ridlärare utbildning på ett år som är distans, tyckte det lät lite för bra för att vara sant xD Måste såklart ha tillgång till häst som är minst lätt A i dressyr och kan hoppa minst 1.10m bana tyyyp... *suck* Får nog inse att det är kört för all framtid för min del.. Men jag får ju ha lite lektioner i kateryd då och då iaf:)

Smell You Later Alligatooooor:P

Har tagit en fin bild på Haldor^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj ett år lät kort tid! Jag gick två och nu gör de om den till tre år :S Diplomeringen ligger på 110cm och LA dressyr men det rider du kanske med träning :D

2011-04-02 @ 15:03:12
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0