Hemlis//Ridhuset Imorgon Då!!:)

Yess överraskningen var att vi ska åka till Stockholm nästa vecka då ett par dagar! Bo på hotell och gå på "Romeo och Julia" på Götalejon!! As fränt, Måns Zelmerlöw here I come!;)

Åh längtar tills jag får lön, för då ska jag köpa mig en sadel^^

Hepps imorgon ska jag rida i ridhuset ska bli så kuligt:D:D:D ÄNTLIGEN ska jag ridträna, har längtat efter ett dressyrpass!! Ska nog ställa ut lite koner och öva på att flytta henne samt övergångar, lite i taget:) (tänkte ta ett litet skutt i slutet med, tror Vivrus uppskattar det:P ) Visst är det kul att rida ut men på banan mår jag som bäst;) Ska kolla över mitt schema med så kanske jag och Camilla kan ridträna ihop någon dag med^^ Skulle va sketasköjj:D

Ska se om det finns en fungerande kamera någonstans så Elin kan ta lite bilder imorgon med! Jag ska ju köpa en ny jätte snart!!:):) Hepps nu ska jag sova! Tjingeling:)

Jag Och Vivrus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0