Hungrig!!:)

Lalalaaaa sitter på hotellet i Sthlm och börjar känna hungern krypa sig på! Får nog ringa till min kära mor och se om hon har kollat ut ngt matpläjjssss:) Tror hon sa att vi skulle äta i gamla stan?

Vi får se hur det blir med party ikväll, skulle nog kanske inte komma så många till Ms Ducky ikväll:/ Men annars blir det kanske grilla i Tibro eller bara mysaaa<3 Haha, jaaa vi får se vad kvällen/natten erbjuder!:)

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte tränat i veckan:/ Känns lite så där halv bra, måste verkligen komma i form! När jag rider ger jag 110% iaf så då rinner svetten, hahaha! Och helt slut blir jag med så liiite träning har det allt blivit, dock inget gym:P

Det är inte bara Vivre som tycker om den grå/svarta borsten, även stallkatten Bella:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0