Jobbat/Vivrus<3

Yes då var denna dagen avklarad! Jobbet gick bra, fick lite panik vid åtta-tiden för det kändes som att INGET var gjort och Jimmy skulle sluta halv elva och gäster kommer det ju titt som tätt. Satan tänkte jag och la på en HÖG växel och VIPPS så var det bara smältostmaskinen kvar att göra:) Känner mig otroligt stolt över att jobbat så fort som jag gjorde^^ Fixade lilla grillmaskinen på egen hand idag (eller ja....nästan iaf!) *stolt över det med*! Får se hur det går imorgon med allt, tror det var jag och Marita som skulle stänga ihop då:)

Imorgon (idag) ska jag rida ut med EmmaPemma<3 Det var typ tusen år sedan nu!! Haha, tänkte rida samma runda som jag och Holm red i tisdags:) Hoppas Vivrusen sköter sig lika bra som då, tänkte öva galoppfatttningar denna gången oxå för det måste vi jobba på:)

Förövrigt friserade jag "hela" Vivre, samt gjorde en inbakadfläta i svansen idag. Det kanske inte var den snyggaste jag gjort men hon ville inte helt stå stilla, så med dom förutsättningarna så vart den snygg om man säger så xD Vill inte att det ska fastna så mycket grejjer i svansen på henne så tyckte det var lika bra at hon får gå med det ett tag:P Tog en bild på den med men nu är klockan så mycket så orkar inte lägga över den på datorn och trixa med det nu;) Så lägger ut en "gammalflätabild" Tahaaa....!

God Natt/God Morgon:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Ja jättebilligt!!! Hoppas den passar nu då!

2011-04-07 @ 21:11:43
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0