Långritt I Skogen:=)

Åh det gick verkligen jätte bra att rida idag!:) Red ut en låååång runda med Johanna och Middelina. Övade på galoppfattningar och sen fick hon traska på i form i traven med. Red en "ny" runda idag, men mitt lilla stjärnskott skötte sig bättre än någonsin! Tahaaa, det var väl en galoppfattning som inte blev så bra, men det var mitt fel faktiskt! Längtar tills Torsdag, då ska jag rida ut med Emma<3 Imorgon får Vivre longeras eller någon form av arbete från marken iaf:) Hepps nu ska jag sova! Har lite att ta igen som vanligt;) Imorgon blir det jobb på Max 16-02!

Sov gott allihopa:=)

Midde i Vivres grimma, skulle hämta in Midde en dag (förra året) men hittade inte grimman så tog Vivres istället.. Den var bara liiite för liten så gick inte att knäppa fast "käkremmen" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0