Nu så...

...kommer det äntligen lite uppdatering från mig;) Haha, OMG har inte bloggat på tre dagar nu typ:O Haha, nej men jag har inte riktigt haft orken om jag ska vara ärlig. Suttit och slappat i soffan nu i pyjamas byxor och ordentligt inlindad i mitt täcke! Det var inte igår jag gjorde det kan jag säga! Hmm, skulle egentligen åkt till Skövde idag för att köpa present till min systeryster som fyllde hela 17 år igår!:) Meeen tar det på lördag istället, för då kan nog brorsan åka med och vi ska köpa ihop:)
Har även jobbat hos Monica idag med unghästarna, SÅ SÖTA!! Haha, det var länge sedan jag var där nu så mycket trevligt att träffa dom små busfröna igen<3 Alla tanterna var tjocka för nu är det inte långt till fölisarna att ploppa ut! Laventa är först på tur och efter min otroooooligt proffsiga observation(!) så tippar vi på att det kommer fölis i natt eller imorgon;) Haha, nej nu ska jag käka lite knäckemackor men skriver en Vivre-Update sen^^

Laventa och förra årets avkomma:)

Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse

Sv: Tack lilla du! <3

2011-04-13 @ 21:35:26
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0