Onsdag 20/4 samt DENNA DAGEN!!

Som sagt i slutet av förra inlägget så gick det inte så bra förra Onsdagen när jag skulle åka hem tyvärr... Orkar inte skriva en hel roman av det men lite kort då: Vivre sparkade upp framdörren på transporten två gånger på vägen mellan falköping och skövde:S Jag blev såklart skiträdd och INGEN verkade kunna komma och hjälpa mig av olika anledningar:/ Så där stod jag helt ensam på en 100väg, 7 procents batteri på mobilen med transport och häst och allt, men då stannade två stycken och hjälpte mig hem:) Jag fick sitta i bak hos Vivre medan en av dom som stannade körde oss hem! Tur att det fortfarande finns sånna människor som stannar!<3

Idag har jag gjort MASSSSSORRRRR:D:D:D Varit tre vändor i stallet bland annat:P Tvättat bilen, varit på tippen med skräp från stallet, städat Vivres krubba och boxdörr med för hon äter som en flock grisar!!! Sedan har jag köpt massa nya saker!!!:D:D Tekna Dressyrsadel, stigläder, träns och ett bett!:D Kommer bilder imorgon så håll utkik!:P

Sedan har jag och Emma ridit jääääätte lååångt!! Närmare bestämt två timmar^^ Red i mina nya saker, det blev skit bra med nytt bett! Och mitt lilla troll satte nästintill alla galoppfattningar på direkten! Både från trav och skritt<3 Imorgon blir det dressyr på gärdet och sen grilla lite hos Jonaaaassssssss:D

Mitt lilla Virrvarv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0