Romeo Oh Romeo <3

OMG haha, måste säga att denna lilla utflykt till Sthlm har varit riktigt bra!:P Igår var vi först och såg "Romeo Och Julia" på Götalejon, HUR JÄVLA BRA SOM HELST!!<3<3 Jag har ju varit på en del teater/musikaler i mitt liv men tror inte något slog detta! Jag är ju inte blödig av mig, men det kom allt nästan en tår på slutet ändå! Dansarna var otroligt duktiga och sången var fantastisk!! För att inte tala om koreografin<3<3

Sedan drog vi till en bar som heter Griffin, som min plastkusin arbetar på. Det blev allt en del drinkar tillsammans med morbror, hans fru och son med flickvän, min familj och min giftas mosters exman:P Sedan stängde dom och så gick vi till ett hotell och tog en öl! Jaaa, jag kollade på klockan precis innan jag lade mig till rätta i sängen och då var klockan 04.00!! Haha, och idag ska man ut på krogen har jag hört!

Måste inflika med att jag drack fyra drinkar, en öl och åt två cheeseburgare och betalade endast 58kr igår kväll!!!! hahaha i'm totally awesome;P

Nu sitter jag på hotellet och tar det lugnt, har fått låna en mobilladdare som tur är för min mobil har inte så mycket liv kvar:/ Tahaaa! De andra har åkt ner till stan, men jag måste vila lite, dels är jag väldigt trött och sen så har jag fått väldigt ont i ryggen:( Det har varit lite galet den senaste tiden xD Från onsdag em till fredag morgon har jag nämligen jobbat 20timmar och sovit 7 xD Känner att kroppen börjar ta lite stryk för det blev ju bara 5timmars sömn i natt!!:O

Nee nu ska jag kolla lite på TV:N här, kanske slumrar till lite xD Hoppas ni alla har en bra helg för min kunde inte ha börjat bättre!!:) Och ikväll ska jag få träffa Christian<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Camilla

Sov lite också!

2011-04-09 @ 12:51:03
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0