Städat Massor!! Nu Mot Stallet:)

Yess då har man nästan städat klart för idag! Har hållt på i två timmar nu tror jag. Och det har resulterat i fem stora och en liten kartong som ska sparas och ställas undan!:) Märkligt nog finns det massor av mera saker kvar i mitt otroligt LILLA rum:O Har även upptäckt att jag har en brödrost, ett strykjärn och en jävla massa glas xD Tänk vad man kan hitta! Jag har rensat ur mina två lådor jag har under sängen med. Så att jag kan lägga massa viktigpapper, min "viktighetspärm" och saker som jag inte använder för tillfället men kommer behöva andvända lite då och då! Har en hel del böcker och prydnadssaker man kan slänga ner i sänglådorna med... Så att jag kan ställa mina filmer och så o bokhyllan och en del böcker, dvs det som egentligen SKA vara i en bokhylla xD

Hepps nu får jag ta ett sista litet ryck och sen byta om så att jag kan komma iväg till stallet:) Jag och systeryster ska rida en sväng:P Hmm, ska boka in en ny lektion med! Men ska rida i ridhuset imorgon själv och så fixar jag det efteråt. En sak i taget^^ Och om ca två veckor kan jag köpa en egen sadel och en kamera<3

ByeBye skriver sen!;)

Min SysterYster Och Jaaaag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0