Surprise!!/Uteritten:)

Yes då vart man återigen hemma och välbehållen efter ett stängningspass på Max! Imorgon ska jag och familjen åka till Sockholm och gå på teater! "Romeo Och Julia" på Götalejon!!!:D:D

Uteritten idag gick suveränt, tycker om mitt lilla Virrvarv<3 Emma skötte sig oxå bra, haha, kvinnan har ju inte ridit på ett tag;) Men det märks INTE! Rider lika bra varje gång vare sig det är två dagar sedan eller sex månader sedan. Tänk om det kunde vara så för mig med!! xD

Alltså jag är ledsen för detta korta inlägg men måste sova. Ska upp klockan åtta och sov bara tre timmar natten innan nu, och har jobbat två tio timmarspass på det:S
Ska försöka slänga in ett inlägg innan jag åker imorgon:) Men på lördag är jag tebax som vanligt, men nu börjar det ryktas om partajj då så skriver på söndag isf;P

Säger som Marita; "Tjing Tjong!" :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul med teater ^^

2011-04-08 @ 04:38:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: Men är du inte i stockholm på lördag också??? Vore kul om vi kan festa ihop!!!



HAHA Naaaw vad söt du är gumman, anledningen till att jag rider lika "bra" varje gång som du så vackert uttrycker det är nog för att jag inte gör något speciellt, rider precis likadant som jag gjorde på ridskolan för si så där 10 år sedan ;) haha men roligt är det

2011-04-08 @ 07:12:33
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha det skoj!

2011-04-08 @ 09:36:42
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0