TorsdagsDill :)

Idag har det la inte hänt sådär jätte mycket direkt, jobbat och vart lugnt på jobbet. Ikväll har jag vart med lite fölk och grillat, alltid lika gott och trevligt:) Hade tänkt rida men skulle blivit så sent med grillningen då xD Plus att lilla virrvarvet har gått varje dag sedan i söndags nu. Men får ändå dåligt samvete för att jag inte red?:S Aja, imorgon blir det gärdet iaf:) Tänkte köra galoppträning^^ Ska bli intressant:P Johanna kanske kunde åka med och hjälpa till, behöver någon som tjatar lite på mig. Känns som att jag har börjat komma en del i framåtvikt det senaste. Måste va för att jag rider så mycket med säkerhetsväst, HATAR DET!! Meeeen vad gör men inte för säkerheten? *suck*!

Hepps nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Big Brother och sen blir det sova!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0