Träning Från Marken!

Någon som behöver hjälp med att träna sin häst från marken (horsemanship/NH)? Jag kan allt en hel del trix och har några olika sorters hästar som jag prövat på med positivt resultat;) Haha, nej men säg bara till så fixar jag det för en mycket billig peng!

Ojskipojski vad klockan går:/ Kom hem från jobbet för en halvtimme sen och ska sova egentligen, men ett blogginlägg hinns nog allt med;) Idag har jag varit uppe hos min lilla tjej och tvättat hennes lilla sår vid ögat, såg fint ut men kom lite lite var? Men sen har hon fått ngt på benet idag med som OXÅ blodade (vet att det heter blödde men är inte lika kul att skriva), är kanske från en pinne, hoppas det inte blir ngt sticksårs skit bara:S Men har tvättat rent det och sprayat på lite blått, så ska se hur det ser ut imorgon:) Ska åka upp och släppa ut hästistarna imorgon, ska longera Vivre en sväng med och öva skänkelvikning/framdelsvändning från marken:) Sedan blir det jobb på Max 11.30-20! Och efter det stallet och tvätta sår!:P Tycker det är kuligt för då får jag använda mina special handskar!!:D:D

Någon som behöver hjälp med att träna sin häst från marken (horsemanship/NH)? Jag kan allt en hel del trix och har några olika sorters hästar som jag prövat på med positivt resultat;) Haha, nej men säg bara till så fixar jag det för en mycket billig peng!

Annars har allt gått bra idag, övade lite horsemanship/NH med Vivrus. Asså jag vet inte vad man ska kalla allt, men det JAG GÖR kallar jag "träna från marken" så får folk kalla det vad dom vill!;P Hon var glad som vanligt och lyssnade bra, hon svävar ut lite ibland men annars är hon superduktig:)

Någon som behöver hjälp med att träna sin häst från marken (horsemanship/NH)? Jag kan allt en hel del trix och har några olika sorters hästar som jag prövat på med positivt resultat;) Haha, nej men säg bara till så fixar jag det för en mycket billig peng!

Ett avsnitt av ponnyakuten skulle nog sitta fint nu och sen sova för jag ska upp strax efter sju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0