Giiiiiissssseeeeennnn<3

Vivrus var så lugn och trevlig när jag kom upp, trodde hon skulle vara skit förbannad för att jag kom så sent till stallet xD Men icke då hon sa till och med god natt... på sitt sätt^^

Nu ska jag ta mig en tallrik flingor, eller kanske lite sallad som jag gjorde igår?? hmmm, ledig imorgon!! Ska rida ut med Elinpelin^^ Vet att det inte är speciellt sammanhängande detta inlägg men ahh ni får la hoppa lite mellan orden så blir de nog rätt:P

Måste även säga att det känns så himla bra med Vivre nu, var ju lite osäker ett tag om hur det skulle gå med allt... Men nu känns det nästan bättre än innan faktiskt:) Vi börjar bli mera samspelta även i ridningen nu, hon börjar fokusera lite mer på mig än på allt annat:P Och sen känner jag mig mycket säkrare än vad jag har varit innan på hästryggen och den känslan är sjuuukt skön;P

Min Giiiiiiissss<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad söt!

2011-04-01 @ 23:04:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0