Vivre Och Jag <3

Jag kan ju sammanfatta de senaste tre dagarna med Vivre med UNDERBAR<3 Haha, nej men hon har varit skitgo att rida, vi har till och med kunnat fatta galopp från skritt! Ett otroligt stort framsteg! Hon har blivit jätte mycket bättre på att lyssna på skänkeln, så har ridit lite skänkelvikningsövningar i skogen^^ Red på gärdet igår för första gången på flera månader och hon gick verkligen jätte bra! Hon har tyckt att det varit antingen alldeles för roligt eller alldeles för läskigt att vara där förut typ... Men igår släppte ALLT är så himla stolt! Hon gick i jätte fin stadig låg form hela tiden och brydde sig inte om något annat än mig!<3 Ibland när hon ska arbeta så har hon annars väldigt lätt att gå bakom hand och lägga massa vikt på frambenen.. Men inte igår, jag kände henne inte alls mycket i handen!! Jag var så himla glad så jag nästan grät faktiskt;P Älskar min pålla<3 Och på lördag ska jag beställa hem Tekna sadeln:)

Hon har gått hårt nu i tre dagar så imorgon ska hon stå, ska bara arbeta lite från marken:) Och lördag kanske det kan bli ridhuset, beror på Carro för hon kanske skulle ha transporten så vi får se:) Nu ska jag sova, har jobbat på ridskolan nu ikväll btw, gick riktigt bra:) Hade uteritt med sista gruppen och lille Casper som jag red tyckte det var vääääldigt roligt xD

God natt alla och hoppas att ni oxå har haft en kanon vecka hittills:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0