Vivrus Blodade Igår:/

Glömde ju skriva igår att Vivre skadade sig lite när vi åkte transport med ju!! Hon har både träns och grimma när vi åker och på något sätt så har hon lyckats skava av sig halva tränset? Så att ena spännet på sidostycket gjort ett sår precis vid sidan av ögat, det var lixom en eller två millimeter från att det skulle skaft in i ögongloben!:S Lite läskigt tycker jag, men jag (och Susanne är snäll att hjälper till) ska smörja på lite blåspray två ggr/dag nu så det hålls rent! Och bara så alla vet, detta hade inte hänt om inte käkremmen hade varit så jävla stor!! För då hade den gjort sitt jobb och hållt kvar tränset!:/ Så tänk på det i fortsättningen när era hästar åker med träns...

En rolig sak är iaf att när vi åkte från ridhuset så lastade jag på Vivre och gjorde precis allt själv!:) Elin stod bara bredvid ifall något skulle hända! Men Vivrus var så duktig sååå och när vi kom hem så lastade jag även av henne själv med! Skit bra, ska fortsätta träna på detta, kan vara bra att veta att det går lixom^^


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är så skönt när de lastar sig själva!

2011-04-03 @ 15:24:02
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0