Yeahy^^

Sitter och käkar müsli med yoghurt för fulla muggar och laddar inför en timmes spinning! Hatar det! Men försöker se det positiva i att det är jobbigt som fan så då måste det ju vara bra träning;) Åh jag ska till ridhuset sen^^ (vet att jag sagt det typ hundra gånger men längtar så!!) Något som inte blir riktigt lika kul är att jag tänkte försöka mig på att backa tillbaka transporten:S Fan asså jag är inte expert på backning med transport om man säger så! Kan vara för att jag inte gjort det så många gånger meeeen, tahaa. Ska kolla så att Tobbe är hemma så kan han backa upp den om jag inte klarar det:) Har fått instruktioner från Carrobarro om hur jag ska göra med så:P

Hepps dags att borsta lite tänder tror jag bestämt!!

Detta är typ jag då.... haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0