Busy Day Tomorrow!!

Asså shiet, det var en del på jobbet nu ikväll kan man ju säga xD Men men, kul med lite fart!!

(Morgon)Dagens lilla must to do innan klockan slår 14!

  • Gå promenad 45 min
  • Ringa till onoff
  • Ringa till Hrf
  • Rida Vivre (om jag kan för känns typ som axeln är ur led????)
  • Raka benen, haha xD
  • Köpa slödryck
  • Ta ut pengar
  • Packa träningsväska
  • Packa ner alla kläder och skiiit jag ska ha på kvällen
  • Möta Elin i Skövde 14.00!
Hmmm think that's it! *puhhh* undrar när jag ska gå upp, klockan är ju redan 00.40 liksom???:/

(Morgon)Dagens lilla must to do efter klockan 14!

  • Köpa present till Charlotta
  • Gymma
  • Duscha, fixa ordning mig
  • Ev minikräftskiva (MAT)
  • Förfesta
  • Vara hos Charlotta 19.30!
Vet inte alls hur detta ska gå ihop alltså men det e la bara att lägga på en jäkla massa kol?? xD

Hepps dags för att sova, eller ja, ska kika runt lite på nätet först!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0