Lite djupare tankar

Kvällens låt: Cher - You Haven't Seen The Last OF Me

Okey man kan göra vad man vill med sitt liv om man bara har lust och satsar tillräckligt och bla bla bla... Men till vilket pris? Det är väl det som gör att folk tvekar att göra det som dom verkligen vill? Jag har iaf en gång för alla bestämt mig nu (och nu har jag faktiskt bestämt mig på riktigt den här gången!!). Gör jag inte som jag tänkt nu får ni slå mig hur mycket som helst för jag måste komma på rätt spår! Det liv jag levt det senaste året fungerar inte! Mår inte bra av det heller:/ Kanske därför vissa saker blev som det blev? Och kanske därför jag varit lite konstig, men man märker vilka det är som hänger kvar... Och vilka som tittar snett? Jag är bara mig själv och människa som alla andra, jag gör oxå fel. Men vissa saker har jag svårare för än andra och det finns en anledning till det...

Jag önskar ibland att allt var som förut, att allt bara rullade på... Nu har det börjat rulla på hyffsat igen, men jag har verkligen varit fast! Vet inte hur jag ska kunna beskriva det hela så att ni förstår...

Mina mål jag har på olika punkter kommer jag hålla för mig själv, då jag anser att det är privat. Ni får ursäkta att jag skriver i gåtor men detta är ju en officiell sida så lite hemlig måste man ju få va;) Det känns hur som helst skönt att få ur sig allt detta en gång för alla! Tack för att ni har läst och förhoppningsvis förstått lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0