Morgonens (tokiga) Ridpass!!

Yes box dagens ridpass då! Kan ju säga som så att jag aldrig mer, tänker låta Vivre stå tre dagar i rad! Hur trött hon eller jag än är!!! Hahaha xD Asså skritta visste hon inte ens vad det var i början? Och bättre att sparka bakut än att gå framåt? Och sen kanske det blåste och lät lite så då flyger man iväg! Asså shiet! Blev inte jätte mycket tempoväxlingar, för ökade jag sprang hon iväg... Blev att sitta ned och göra volter, serpentiner och hörnpasseringar. DÅ höll hon sig iaf hyffsat "på mattan"! Hon var väl spänd mer eller mindre genom hela ridpasset, men gick i "bra form". Dvs lite högre upp med nacken och satte under benen och arbetade med ryggen! Najjs Najjs!

Imorgon kommer jag inte ihåg vad jag ska göra, får kika mitt schema.. Tror det blir dressyr igen! Om ingen kan/vill rida ut med mig:) Kan ju åka till någon med min transport isf;P

Hepps kolla tv lite kanske??:)

Hahaha jag och Vivre i början av sommaren xD Mongobild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0