NU är jag tillbaka:)

Nee om man kanske skulle börja skriva lite igen?:)

Sommaren har varit lite upp och ned för mig, så därför har inte känts så kul att skriva? Men nu börjar det ordna upp sig lite i mitt huvud iaf!
Börja med en rejäl update om Vivre; vi har haft lite problem med galoppfattningarna, speciellt i vår och början av sommaren. Hon fattade fel galopp hela tiden eller fattade inte alls? Trixade med lite allt möjligt men det verkar lösa sig själv:) Tror det är att hon haft mycket att tänka på, för när hon inte gått i form fattade hon mycket lättare galopp. Någon gång ibland nu har hon gjort lite fel men inte alls så ofta;) Kan göra jätte små fattningar om jag sitter helt rätt och då fattar hon på direkten och snyggt! Vi har börjat med skänkelvikningar lite mer nu, hon flyttar bra! Ska pressa henne ännu mera nu:P Har även börjat få upp henne lite mer i formen, så nu har hon fått rumpa med muskler över sommaren!;)
Ägaren och hennes dotter var och hälsade på idag! Och dom var jätte nöjda med hur Vivre såg ut! Dottern red även och sa att Vivre kändes jätte bra:D:D *hejja mig* Guldvärt att höra dom orden! Kände även hur jag fick en ordentlig spark i arslet och ett otroligt tävlingssug!!:D:D Ska leta lite pay and jump samt dressyr tävlingar, LC nu! Ringa Monica och boka en lektion med! Nu kör vi!!

Allt rullar på som smort på jobbet med, trivs som fisken i vattnet;) Har börjar klättra uppåt och vem vet vart det slutar? Underbara arbetskollegor är bara förnamnet!<3

Längtar till fredag med, då ska jag och Elin<3 parta!:D Charlotta fyller år PLUS matfestival^^

Hmm vet inte vad jag ska skriva mera just nu? Men kommer skriva varje dag nu iaf om det inte händer något;) Ska skriva upp mitt nya träningsschema för Vivre här med! Så kan ni få se det:)

Hepps snart sova, ska upp i tid! Promenad och sen dressyr på gärdet och så blir det jobb 16-22.30!

Sleep tight och hoppas ni haft en trevlig läsning!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0